مشاهده کردن معرفی زندگی زنانه سبک زندگی

مشاهده کردن: معرفی زندگی زنانه سبک زندگی مد و لباس اصول و نحوه ی پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی دامداران محلی به جای دامداری کولبری می‌کنند ، هر سال دو میلیون دام به صورت قاچاق از کشور خارج می‌شود

    حجتی اظهار داشت: دامداری سنتی ما در کشور رو به کم کردن است و دامداران محلی به جای چرای دام در مراتع کولبری می‌کنند. دشت‌هایی که جهت چرای دام در کشور وجود دارد ب

    دامداران محلی به جای دامداری کولبری می‌کنند ، هر سال دو میلیون دام به صورت قاچاق از کشور خارج می‌شود

    هر سال دو میلیون دام به صورت قاچاق از کشور خارج می شود/ دامداران محلی به جای دامداری کولبری می کنند

    عبارات مهم : میلیون

    حجتی اظهار داشت: دامداری سنتی ما در کشور رو به کم کردن است و دامداران محلی به جای چرای دام در مراتع کولبری می کنند. دشت هایی که جهت چرای دام در کشور وجود دارد به خاطر نبود دام خشک شده است و آتش می گیرد.

    به گزارش ایلنا محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در جلسه صبحانه کاری با اعضای اتاق بازرگانی کشور عزیزمان ایران در جمع فعالان بخش های اقتصادی اظهار کرد: در رابطه با تصمیم گیری ها لزوما هر آنچه می گذرد و هر آنچه تصویب می شود نظر قطعی ما نیست، هر چند که در آن همکاری داشته باشیم. زمانی که قانون و حکمی صادر می شود ما وظیفه داریم در چارچوب آن قدم برداریم و نمی توانیم در برابر آن ایستادگی کنیم.

    وی افزود: ما در شرایط خاصی هستیم و شرایط پایداری در اقتصاد نداریم. با این روند اقتصادی که وجود دارد بسیاری از انتظارات ما و فعالان اقتصادی در زمینه دورنما و افقی که مدنظر داریم با اختلال مواجه خواهد شد. ما دوره مشکل را پشت سر می گذاریم و سازوکارهای حکومتی هم در چند ماه اخیر عوض کردن کرده هست. ما باید تلاش کنیم سازگاری داشته باشیم تا این پرسشها را پشت سر بگذاریم، نابسامانی های بسیاری از خارج از کشور عزیزمان ایران ایجاد شد ولی ما امیدواریم بتوانیم با مقاومت این شرایط را پشت سر بگذاریم.

    دامداران محلی به جای دامداری کولبری می‌کنند ، هر سال دو میلیون دام به صورت قاچاق از کشور خارج می‌شود

    وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت عنوان آب در کشور و در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: در بحث مربوط به آب گفته شده است قیمت آب جهت کاشت پسته در کرمان سه دلار است کجای دنیا آب سه دلاری را جهت کشاورزی مصرف می کنند در دنیا بیشترین آب شیرین جهت کشاورزی مصرف می شود ولی کشاورز ایرانی بیش از همه دنیا قدر آب را می داند.

    وی افزود: ما روشی را در برداشت از سفره های آبی باید به کار بگیریم که تعادل بخشی را در این زمینه داشته باشیم. متاسفانه ما برداشت بی رویه داریم که باعث عدم پایداری و کم آبی می شود.

    حجتی اظهار داشت: دامداری سنتی ما در کشور رو به کم کردن است و دامداران محلی به جای چرای دام در مراتع کولبری می‌کنند. دشت‌هایی که جهت چرای دام در کشور وجود دارد ب

    حجتی در ادامه تصریح کرد: ما حدود 610 دشت داریم که باید به آن توجه شود، ما باید تعادل بخشی را در عمل محقق کنیم و با روش بهره وری از آب، هر سال 30 درصد از مصرف آب را کم کردن داده ایم.

    وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با سرمایه گذاری های انجام شده است در بخش کشاورزی گفت: در سال 96 حدود 9 هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی سرمایه گذاری شد و در بسیاری از محصولات مانند شکر و گندم زیاد کردن تولید داشتیم. یک میلیون تن زیاد کردن تولید در گندم داشتیم و کلزا امسال 360 هزار تن تولید شد. همچنین شکر به دو میلیون تن رسید.

    وی افزود: ما در دنیا یک سوم میانگین بارش های جهانی را داریم ولی 90 درصد تولید محصولات کشاوزری ما آبی است و تنها 10 درصد دیم هست. ما باید به پایداری منابع آب توجه کنیم ولی این مساله که چون آب کم داریم باید گرانتر شود صحیح نیست.

    دامداران محلی به جای دامداری کولبری می‌کنند ، هر سال دو میلیون دام به صورت قاچاق از کشور خارج می‌شود

    حجتی با اشاره به واردات آب مجازی تصریح کرد: واردات آب مجازی در دستور کار دولت بوده و هست. ذرت علوفه ای در کشور تولید می شود ولی ذرت دانه ای که خوراک دام است از خارج وارد می شود و نظر دولت هم بر این است که همین ذرت وارداتی در چارچوب کشت فراسرزمینی انجام شود.

    وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با تخصیص ارز 4200 تومانی جهت کالاهای اساسی تشریح کرد: در بحث ارز 4200 تومانی جهت کالاهای اساسی هم اقتصاددان و هم صاحبنظران نقطه نظرهای مختلفی داشتند که البته گرفتاری هایی را هم به وجود آورده هست. قرار شد ارز جهت کالاهای اساسی هم نیمایی باشد که تصویب هم شد ولی من آن را به مصلحت نمی بینم.

    حجتی اظهار داشت: دامداری سنتی ما در کشور رو به کم کردن است و دامداران محلی به جای چرای دام در مراتع کولبری می‌کنند. دشت‌هایی که جهت چرای دام در کشور وجود دارد ب

    وی افزود: مرغ در بازارهای جهانی به صورت منجمد بر روی کشتی حدود 2 دلار است و اگر با ارز نیمایی وارد شود قیمت آن سرسام آور می شود. قیمت ارز، قیمت مرغ را نسبت به سال گذشته زیاد کردن داده هست. ارز 30 درصد زیاد کردن قیمت داشته و بر روی کالاها هم موثر بوده هست. قیمت جو امروز 240 دلار است در حالی که سال گذشته 190 دلار بوده هست، به همین علت ما قبول نکرده ایم که با ارز نیمایی محصولات وارد شود.

    حجتی با اشاره به پیمان سپاری ارزی گفت: در خصوص پیمان سپاری ارزی من مسئولیت مستقیمی ندارم؛ کشور به ارز نیاز دارد و تقاضا جهت ارز اوج است و اگر ارز صادراتی جوابگو نباشد با کمبود ارز مواجه شویم بعد نمی توان جلوی پیمان سپاری ارزی و بازگشت ارز را گرفت.

    دامداران محلی به جای دامداری کولبری می‌کنند ، هر سال دو میلیون دام به صورت قاچاق از کشور خارج می‌شود

    وی افزود: بانک مرکزی اعلام کرده ارزی ندارد این شرایط به وسیله بدخواهان ملت و دولت از بیرون بر دولت تحمیل شده است است بانک مرکزی اعلام کرده تقاضایی که جهت ارز نیمایی وجود دارد به آن نمی تواند پاسخگو باشد.

    حجتی در رابطه با صادرات و جلوگیری از آن گفت: در خصوص صادرات و جلوگیری از آن هر لحظه در هیئت دولت درخواست کردم که جلوی تنش ها را بگیرند تا این جهش های ارزی صورت نگیرد، جلوی صادرات مرغ گرفته شده است است در حالی که ماهی 200 هزار تن تولید داریم، ما پیگیری های مورد نیاز را انجام داده ایم و امیدواریم مسئله صادراتی آن حل شود.

    وی افزود: ما پنج میلیون تن گوجه تولید می کنیم که در حدود سه ماه یک میلیون تن گوجه و رب گوجه صادر شد که به عکلس العمل نیاز داشت هر چند تصویر العمل خوبی نبود. عده ای به خاطر ممنوعیت صادرات آسیب دیدند ولی اگر تصمیم دیگری هم گرفته می شد. عده دیگری آسیب می دیدند.

    حجتی با اشاره به اینکه گوشت قرمز و دام سبک در دنیا 9.5 میلیون تن تولید می شود اذعان داشت: ما پیش از این بیشترین جمعیت دامی را در منطقه داشتیم ولی در حال حاضر این رقم کم کردن یافته هست. میزان مصرف گوشت قرمز در کشور 900 هزار تن است و ما زیاد از میانگین تولید کشور تقاضا داریم. طبع مردم ما به گوشت منجمد نیست و در حال حاضر گوشت گرم استرالیایی به کشور وارد می شود.

    وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با قاچاق دام از کشور گفت: در حال حاضر دو میلیون دام از کشور قاچاق می شود که سرمایه ملی است و این سرمایه از غرب، شمال غرب و از بخش جنوب کشور به کشورهای حاشیه خلیج فارس برده می شود.

    وی با اشاره به قاچاق زعفران تشریح کرد: زعفران ما به افغانستان قاچاق می شود و از آنجا صادر می شود تصور آن هم وحشتناک است ولی واقعیت دارد و بسترهای آن مهیا هست. ما باید به دنبال راهی جهت جلوگیری از آن باشیم.

    حجتی در ادامه بیان کرد: برنامه ریزی هایی جهت دام های زودبازده و بهره وری از دام های صنعتی در دستور کار واقع شده است است دامداری های سنتی ما رو به کم کردن هستند و دامداران محلی به جای چرای دام در مراتع کولبری می کنند. دشت هایی که جهت چرای دام وجود د ارد به خاطر نبود دام، خشک شده است و آتش می گیرد.

    وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با بحث آنفولانزای فوق حاد پرندگان و تدابیر وزارت کشاورزی خاطرنشان کرد: ما در دامپزشکی عوض کردن رویه دادیم تا در صنعت مرغ تخم گذار دیگر مشکلی که در سال قبل رخ داد پیش نیاید ولی بعضی می گویند ما جلوی واردات واکسن را گرفته ایم که من این عنوان را تکذیب می کنم. اولویت واردات ما در رابطه با واکسن زیاد از سایر محصولات کشاورزی است.

    واژه های کلیدی: میلیون | کشاورزی | قاچاق زعفران | اخبار اقتصادی و بازرگانی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار