مشاهده کردن معرفی زندگی زنانه سبک زندگی

مشاهده کردن: معرفی زندگی زنانه سبک زندگی مد و لباس اصول و نحوه ی پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات بعضی می‌خواهند هواداران را فریب دهند/ شرایط خوبی نداریم ، سیدجلال

    کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی‌ها با صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند می‌خواهند هواداران این تیم را فریب دهند.

    بعضی می‌خواهند هواداران را فریب دهند/ شرایط خوبی نداریم ، سیدجلال

    سیدجلال: بعضی می خواهند هواداران را فریب دهند/ شرایط خوبی نداریم

    عبارات مهم : بازیکن

    کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بعضی ها با صحبت هایی که مطرح می کنند می خواهند هواداران این تیم را فریب دهند.

    سیدجلال حسینی در گفت وگو با ایسنا، راجع به ی اردوی پرسپولیس در کشور کرواسی و همین طور شرایط این تیم در لیگ هجدهم به صحبت پرداخت. کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در این گفت وگو به هواداران هشدار داد که فریب کسانی که می خواهند به پرسپولیس صدمه وارد کنند را نخورند و از آنها خواست در طول فصل از این تیم زیاد حمایت کنند. البته حسینی گریزی هم به دیدار تیمش برابر الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا زد و گفت این تیم نیرومند تر از تیم ملی قطر خواهد بود.

    در ادامه گفت وگوی خبرنگار ایسنا را با سید جلال حسینی را می خوانید:

    بعضی می‌خواهند هواداران را فریب دهند/ شرایط خوبی نداریم ، سیدجلال

    * ابتدا راجع به اوضاع تان در اردوی کرواسی صحبت کنید. شرایط اردو چگونه است؟

    طی چند روز اخیری که به کرواسی آمده ایم تمرینات خوبی را انجام داده ایم و توانستیم شرایطمان را بهتر کنیم. تمریناتی که انجام می دهیم بسیار سنگین و سخت است ولی خب، شرایط و امکانات طوری است که می توانیم خوب ریکاوری کنیم تا خودمان را جهت فصل تازه آماده کنیم. زیاد روزهای این اردو را پشت سر گذاشته ایم و دو روز دیگر به پایتخت کشور عزیزمان ایران برمی گردیم.

    کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی‌ها با صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند می‌خواهند هواداران این تیم را فریب دهند.

    * همه ساله پرسپولیس اردوهای پیش فصل سنگینی را برگزار می کند که شاید سخت به نظر برسد ولی همین اردوها باعث آمادگی تیم در طول فصل می شود.

    دقیقا همین طور هست. شرایط بدنسازی و تمریناتی تیم هر لحظه سخت بوده و ما هم باید سخت تمرین کنیم، ولی ما در حال حاضر شرایط مشکل داریم و متاسفانه بازیکنانی از جمع ما جدا شدند و نتوانستیم بازیکنان جایگزین را بگیریم. همین عنوان کار را سخت کرده هست. تلاش می کنیم شرایط سخت را پشت سر بگذاریم و هنگامی که به کشور عزیزمان ایران برگشتیم اوضاع خوبی در لیگ داشته باشیم.

    * در این اردو بازی های دوستانه انجام داده اید که شکست سنگینی هم در این بازی ها دیده می شود. چقدر این نتیجه های در عملکرد تیم تان تاثیر خواهد گذاشت؟

    بدن ها تحت فشار است و بازی های دوستانه هم جهت آمادگی هر چه زیاد برگزار می شود. در نظر داشته باشید ما امسال سال مشکل را پیش رو داریم و جوانان زیادی در اختیار داریم که می خواهند خودشان را نشان دهند. آنها باید در این بازی های دوستانه آماده شوند و تجربه کسب کنند. برانکو هم شرایط خوبی را جهت تیم ایجاد کرده و تلاش دارد در بازی های دوستانه زیاد از جوانان استفاده کند و تجربه کسب کنند. من فکر می کنم که نتیجه های در این بازی های دوستانه زیاد اهمیتی ندارد، آیا که کادرفنی هم می خواهد بیش از پیش بازیکنانی را در بازی استفاده کند که تجربه پیدا کنند.

    بعضی می‌خواهند هواداران را فریب دهند/ شرایط خوبی نداریم ، سیدجلال

    * در فصل نقل و انتقالات پرسپولیس به خاطر محرومیت نمی تواند بازیکنی را جذب کند. همین عنوان در شروع فصل پرسشها زیادی جهت تیم تان ایجاد خواهد کرد، دلواپس این مساله نیستید؟

    سوال خیلی خوبی پرسیدید، من می خواستم در مورد این عنوان خیلی براق صحبت کنم. گاهی اوقات حرف هایی می شنویم که من احساس می کنم بعضی می خواهند با ما شوخی کنند. انگار نقل و انتقالات شوخی هست. واقعا نمی دانم چه واژه ای را در مورد این افراد به کار ببرم. ما سه تا از عالی ترین نفرات تیم را از دست داده ایم و در برابر نتوانستیم بازیکنی در اختیار بگیریم. نیم فصل اول امسال سخت ترین فصل فوتبالی بازیکنان ما هست. بعضی می آیند و می گویند نقل و انتقالات این گونه شد و پرسپولیس فلان کار را کرد ولی کسی نمی گوید ما سه نفر از عالی ترین بازیکنان مان را از دست داده ایم و اصلا شرایط خوبی نداریم.

    قرار است لیگ را همین گونه شروع کنیم. ما در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تیمی بازی داریم که از نظر من از تیم ملی قطر هم نیرومند تر هست. حال این را هم در نظر داشته باشید که بازیکنانی از ما جدا شده است اند و نفراتی به این تیم اضافه نشده هست. از نیم فصل سال قبل هیچ بازیکنی به پرسپولیس اضافه نشده هست. کسانی که بعضی مباحث را مطرح می کنند، می خواهند مردم را فریب دهند. ما در حال حاضر سخت ترین شرایط را داریم. برانکو در همین بازی های دوستانه بازیکنانی 17 و 18 ساله را بازی می دهد که همین ها قرار است در لیگ جهت پرسپولیس بازی کنند.

    کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی‌ها با صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند می‌خواهند هواداران این تیم را فریب دهند.

    * شاید مصدومیت و محرومیت هم گریبان بعضی از بازیکنان را بگیرد که قاعدتا کار را سخت تر می کند.

    بله. دقیقا همین طور هست. الان خود من با مصدومیت جزئی مواجه هستم، شجاع خلیل زاده هم هشت روز است که تمرین نکرده هست. اگر این گونه باشد که کارمان خیلی سخت تر می شود. من دلواپس این هستم که با این شرایط سخت بعضی بیایند و مردم را فریب دهند و بگویند کار ما ساده هست. الان همه تیم ها تقویت شده است اند و پرسپولیس از نیم فصل سال قبل هیچ بازیکنی نگرفته هست. حال این مسائلی که مطرح می شود چیست؟ هر تیمی در حال حاضر شش ـ هفت بازیکن جذب می کنند و راحت هستند و ما نمی توانیم کاری انجام دهیم.

    بعضی می‌خواهند هواداران را فریب دهند/ شرایط خوبی نداریم ، سیدجلال

    * خطاب به هواداران چه صحبتی در این زمینه دارید؟

    من از هواداران می خواهم فریب خیلی از حرف ها را نخورند. حرف هایی که زده می شود دروغ هست. از ماه آینده فشارها روی پرسپولیس دو چندان می شود، آیا که می دانند الان مناسب ترین وقت جهت ضربه زدن به پرسپولیس هست. امیدوارم مردم و هواداران نسبت به این مساله آگاه باشند. اگر نیم فصل اول به آخر برسد با شروع نیم فصل دوم، زمانی که بازیکنان تازه به ما اضافه شوند باز هم شرایطمان سخت تر خواهد شد، چون کار جهت آنها هم سخت هست. بازیکنانی از جمع ما شده است اند و دو بازیکن دیگر هم وظیفه ارزش مشخص نیست.

    * به دیدار برابر الدحیل اشاره کردید، شاید این بازی سخت ترین دیدار شما در نیم فصل نخست باشد؟

    همان طور که گفتم الدحیل از تیم ملی فوتبال قطر نیرومند تر هست. این مساله به شما هم ثابت خواهد شد. این همان تیمی است که به العین هشت گل زده است و در مرحله گروهی همه تیم ها را شکست داده است.

    * در این شرایط که پرسپولیس محروم است خیلی از تیم ها همچون استقلال، ذوب آهن و همین طور سپاهان تیم خوبی را جهت فصل تازه آماده کرده اند، نظرتان در این مورد چیست؟

    این تیم ها خودشان را جهت فصل تازه آماده می کنند و ما نمی توانیم بازیکن بگیریم و در سخت ترین شرایط کار می کنیم و باید در این شرایط کار را ادامه دهیم. در طول فصل هم قاعدتا مصدومیت و محرومیت نیز خواهیم داشت. خواهشم از هواداران این است که فریب کسی را نخورند. آنهایی که محسن ربیع خواه و حسین ماهینی را اذیت می کردند، جهت این روزها آماده بودند که به پرسپولیس لطمه بزنند و تلاش کنند بازیکنان را تحت فشار قرار دهند. به خاطر همین فشارها محسن ربیع خواه را از دست دادیم و در حال حاضر حسین ماهینی نیز شرایط مشکل دارد. بعضی با این اوضاع چشم ارزش را به روی پرسشها می بندند و خیلی از پرسشها را نمی بینند. خدای نکرده اگر چند بازیکن تیم ما در حال حاضر مصدوم یا محروم شوند اتفاقات بدی جهت پرسپولیس می افتد. من می خواهم به این پرسشها توجه شود و همه پرسشها را بدانند. در حال حاضر تنها کسانی که پشت سر تیم هستند همین هواداران هستند که واقعا در سخت ترین شرایط از تیم ما حمایت می کنند. ما بزرگترین سرمایه را داریم ولی کسانی در این میان هستند که می خواهند همین هواداران را فریب دهند.

    * در این میان شاید مقصر مهم بسته شدن نقل و انتقالات پرسپولیس بدون هیچ عذرخواهی به زندگی خود ادامه می دهد.

    متاسفانه همین طور هست. متاسفانه قانونی وجود ندارد که افراد مسئولیت خود را بپذیرند. شما می توانید هر کاری را انجام دهید و بدون هیچ مسئله و عذرخواهی به زندگی شخصی تان ادامه دهید. این جا فقط بازیکن و مربی مقصر هستند.

    واژه های کلیدی: بازیکن | بازیکنان | هواداران | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار