مشاهده کردن معرفی زندگی زنانه سبک زندگی

مشاهده کردن: معرفی زندگی زنانه سبک زندگی مد و لباس اصول و نحوه ی پوشش

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی نظرات‌ کشور عزیزمان ایران با مقامات قطری و عمانی راجع به عنوان یمن نزدیک است / ظریف

    وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته با مقامات قطری و عمانی راجع به تحولات یمن گفت: در این مورد نظرات بسیار نزدیک بود و این گفت‌وگوها و هم

    نظرات‌ کشور عزیزمان ایران با مقامات قطری و عمانی راجع به عنوان یمن نزدیک است / ظریف

    ظریف:نظرات کشور عزیزمان ایران با مقامات قطری و عمانی راجع به عنوان یمن نزدیک است

    عبارات مهم : سوریه

    وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مشورت های انجام گرفته با مقامات قطری و عمانی راجع به تحولات یمن گفت: در این مورد نظرات بسیار نزدیک بود و این گفت وگوها و همکاری ها را ادامه خواهیم داد.

    به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در حاشیه سفر خود به دو کشور عمان و قطر در جمع خبرنگاران در مسیر بازگشت به تهران، گفت: همان طور که ما در ابتدای دولت دوازدهم اعلام کردیم، روابط با همسایگان یکی از دو اولویت سیاست خارجی مان در کنار تسهیل همکاری های بین المللی در جهت اقتصاد مقاومتی خواهد بود. این بار هم مثل دولت یازدهم نخستین حرکت ها را از منطقه شروع کردیم که البته این ها به جز سفر به نیویورک و شرکت در مجمع عمومی شرکت ملل بود که یک سفر دوره ای هر ساله است.

    نظرات‌ کشور عزیزمان ایران با مقامات قطری و عمانی راجع به عنوان یمن نزدیک است / ظریف

    وی افزود: این سفر را به دو کشور عمان و قطر که از همسایگان نزدیک ما در خلیج فارس هستند، شروع کردیم. نشانه ما ارتباطات گسترده تر اقتصادی با هر دو کشور است که در چند ماه گذشته روند رو به رشدی داشته هست. در حوزه انرژی با عمان کار به خوبی پیشرفته هست، همکاری های تجاری و بانکی با عمان پیشرفت داشته و زمینه جهت همکاری های چند جانبه اقتصادی با عمان فراهم شده است از این رو در این زمینه گفت وگوهای خوبی با وزیر خارجه و سلطان عمان داشتیم.

    وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در حوزه اقتصادی نیز با قطر بعد از فشارهایی که به وسیله همسایگان به این کشور وارد شده، همکاری های خوبی شروع و گشایش های زیادی ایجاد شده است که به نفع دو کشور است و در این زمینه هم در قطر با امیر و وزیر امور خارجه و همچنین وزیر اقتصاد آن کشور گفت وگوهای بسیار خوبی را انجام دادیم.

    وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته با مقامات قطری و عمانی راجع به تحولات یمن گفت: در این مورد نظرات بسیار نزدیک بود و این گفت‌وگوها و هم

    ظریف ادامه داد: در حوزه بانکی تسهیلات خوبی فراهم شده، در حوزه ویزا قرار شده است تسهیلات بیش تری جهت ایرانی ها فراهم کنند. بحث دیگری که در هر دو کشور داشتیم و به صورت مفصل در جلسات شخصی با سلطان عمان و امیر قطر مطرح کردیم بحث پرسشها منطقه ای و ضرورت همکاری بین کشورهای منطقه و تبدیل این فرهنگ تخاصم در منطقه ما به فرهنگ همکاری و گفت وگو بود. در خصوص پرسشها منطقه در بحث یمن و سوریه، ضرورت حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی عراق به خصوص بعد از تحولات اخیر تبادل نظرات بسیار خوبی با امیر قطر و سلطان عمان و وزرای خارجه این دو کشور صورت گرفت.

    وی خاطر نشان کرد: کشور عزیزمان ایران به جد میل به دارد که روابطش با همسایگانش بر اساس گفت وگو و همکاری و بر اساس تفاهم و منافع یکسان باشد. ما معتقدیم که حتما با قطر و عمان و دیگر همسایگان مان چنین روابطی کاملا در دسترس است و قدم های اولیه خوبی برداشته شده است و انشاالله در این زمینه بیش تر اقدام خواهد شد.

    ظریف در پاسخ به پرسشی در خصوص مشورت های صورت گرفته در مورد حل پرسشها منطقه ای، گفت: با هر دو کشور در خصوص یمن و ضرورت آخر دادن هر چه سریع تر به بحران یمن و آخر دادن به حملات هوایی علیه مردم یمن و کمک رسانی انسانی سریع و دستیابی به راه حل سیاسی در این عنوان صحبت کردیم و نظرات بسیار نزدیک بود و این گفت وگوها و همکاری ها را ادامه خواهیم داد.

    نظرات‌ کشور عزیزمان ایران با مقامات قطری و عمانی راجع به عنوان یمن نزدیک است / ظریف

    وزیر امور خارجه کشورمان راجع به بحران سوریه نیز گفت: در مورد اوضاع سوریه با توجه به اینکه در گذشته اختلافاتی با قطر داشتیم، ضرورت دارد که بیش تر گفت وگو کنیم و این میل به سیاسی وجود دارد که گفت وگوهای گسترده تری با همه کشورها در مورد آخر دادن به آلام مردم سوریه صورت بگیرد. ما اگر بتوانیم روی یک عنوان با همه توافق کنیم و آن اینکه مردم سوریه را در بااهمیت ترین اولویت خودمان قرار دهیم، یعنی از یک طرف آخر دادن به جنگ، خشونت و درگیری در سوریه و از طرف دیگر حق گزینش با مردم سوریه باشد، شاید بتوانیم به سمت ایجاد آرامش بیش تر و طولانی تر و راه حل سیاسی در سوریه حرکت کنیم.

    ظریف تاکید کرد: در مورد عراق در حال حاضر یک اجماع جهانی مبنی بر مخالفت با رفراندوم و ضرورت بازگشت کامل به احترام به تمامیت ارضی و وحدت ملی عراق و بعد از آن شروع گفت وگوهای داخلی عراق جهت رسیدن به راه حل سیاسی وجود دارد و بین سه کشور هم نظرات یکسان زیاد بود.

    وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به رایزنی‌های انجام گرفته با مقامات قطری و عمانی راجع به تحولات یمن گفت: در این مورد نظرات بسیار نزدیک بود و این گفت‌وگوها و هم

    وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به پرسشی در خصوص بازتاب رسانه ای سفر وی به عمان و قطر و این که این سفر تلاش جهت تعمیق شکاف بین کشورهای خاص باشد و این که خبر سفر شما چه بوده است؟ اظهار کرد: ما هیچ گاه به دنبال اختلاف در منطقه نبودیم، سیاست ما همواره این بوده که منطقه ما نیاز به آرامش و گفت وگو دارد.

    وی افزود: منطقه ما نیاز به یک سامانه همکاری و گفت وگو جهت امنیت در منطقه دارد و پیشنهاد سامانه گفت وگو در خلیج فارس را بارها مطرح کردیم و متاسفانه مورد توجه بعضی کشورهایی که آینده خودشان را در تنش، فشار و تحمیل بر همسایگان می بینند قرار نگرفته و امیدواریم این کشورها هرچه سریع تر منطق گفت وگو و ضرورت تفاهم و همکاری و ضرورت دست برداشتن از خیالاتی که جهت تحمیل نظر های خود بر سایرین در منطقه دارند را بپذیرند.

    نظرات‌ کشور عزیزمان ایران با مقامات قطری و عمانی راجع به عنوان یمن نزدیک است / ظریف

    ظریف تصریح کرد: در آن وقت حتما امکان گفت گوی گسترده تر وجود دارد، جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همواره بر تفاهم و حل پرسشها اصرار داشته و هیچ گاه علاقه ای بر تعمیق اختلافات نداشته به خاطر اینکه آن را در جهت منافع خودمان نمی دانیم. منافع ما در این است که همه کشورهای منطقه با درک واقعیت های این منطقه و با کنار گذاشتن منطق زور و فشار بتوانند به یک راه حل مورد قبول همه دست پیدا کنند.

    واژه های کلیدی: سوریه | همکاری | وزیر امور خارجه | اخبار سیاست خارجی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار